tr

Bayındır Çekici

Bayındır çekici firması iklimsel koşullara aldırış etmeden yol yardım ve oto kurtarma hizmeti sunar. Araçlarınızda ani meydana gelen bozulmalara karşı sizlere bir hizmet sunmaktadır. Ayrıca araçların da insanlar gibi mevsimsel hastalıkları bulunmaktadır. Bu nedenle araç sahipleri bu mevsimsel sorunlardan en az bir tanesi ile mutlaka karşılaşmıştır. Bayındır Çekici ile mevsimsel sorunlar artık önemli olmayacak. Şimdi sizlere çalışmalarımızı anlatacağız.

Bayındır Çekici Firmaları

Ekibimiz ile sizlere aralıksız ve kaliteli hizmet sunmayı hedefliyoruz. Bayındır acil çekici fiyatı öğrenmek için bizlere ulaşabilirsiniz. Ayrıca sizlere haftanın her günü saat fark etmeksizin bize ulaşmanın güvencesini sunuyoruz.

• Bayındır çekici ekibimiz sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sürekli yenilenen eğitimlere katılarak gelişmektedir.
  • Aracınızın yol durumunu, model ve kaldığınız yolu sizlerden öğrenerek en kısa sürede sizlere ulaşıyoruz.
  • Sizleri zor dakikalarınızdan ferah bir şekilde çıkmanızı sağlayarak çekici işlemlerinizi gerçekleştiriyoruz.
  • Bunun dışında ise ekibimiz sizlere ulaşabilecek en kestirme yollara hâkim olmakta ve sizleri güvenle evinize ulaşmanızı sağlıyoruz.
  • Can güvenliğiniz bizim için önceliktir. Kaza ya da yolda kalma anınızda sakinliğinizi korumanız ve uzman ekibimize durumunuzu net aktarmanız sonucunda size en kısa sürede ulaşarak güvenliğinizi sağlayacağımızdan şüpheniz olmasın.
  • Aracınızın son durumunu ve yaşamış olduğunuz aksiliği bize net aktarmanız size yapacağımız yardım ve ulaşımı kolaylaştıracaktır.
  • Tüm arızalarınızda bizi güvenle arayabilirsiniz.
  • Araç kazaları, lastik patlamaları, motor arızaları, hararet yapma ve tüm kaza durumlarınızda bizimle iletişime geçebilirsiniz.
  • İzmir çekici ve taşıma ekibimiz sizlere kesintisiz ve güvenilir hizmet sunacaktır.
Bayındır Çekici Şirketi

Bayındır Çekici Firması

Hiç bir kalite tesadüf asla değildir.

Bayındır Motosiklet Çekici

Bayındır en yakın çekici 20 yılı aşkındır hizmet vermektedir. Ekibimiz arızalarınızda ya da kaza durumlarınızda önce kendi durumunuzu ve sonra aracınızın durumunu bizimle paylaşmanızı sizlerden isteyeceğiz. Sizlerden almış olduğumu bilgiler ile çekici ekibimiz sizlere en güvenilir Bayındır çekici hizmeti sunmak için yola çıkacaktır. Araçlarımız son sistem ve sizin güvenliğiniz için uygun tasarlanmıştır. Ekibimiz tüm ahlak ve etik kurallar içerisinde sizleri güvenli bir şekilde gideceğiniz yere bırakacaktır. Çekici hizmetimiz ise sizlerin güvenliğinden sonra aracınızın güvenliği için çalışmaya başlayacaktır.

Dikkat Edilmesi Gerekenler

Araçlarınızda bulunan mevcut zararın dışında herhangi bir zarar olmadan yoldan kurtararak sizlere ulaştıracaktır. En önemlisi görevlilerimiz gerekli eğitimlerini tamamlamış ve alanınıza uzman kişilerden oluşmaktadır. Sizlerin güvenliği için gerekli olan tüm eğitimlere sahip ekibimize, araçlarınızı güvenle teslim edebilirsiniz.

Ekibimiz bölgemizde bulunan tüm kestirme ve kısa yollara hâkim olarak, sizlere en kısa sürede ulaşarak hizmet verebilecektir. Ayrıca kaza durumunda ulaşmanız ve sağlık sorununuzu uzmanlarımıza bildirmeniz halinde, sizleri sakinleştirecek ve 112 acil servisi arayarak sizlere en kısa sürede ambulans ekip yardımı sağlayarak güvenliğinizi sağlayacaktır. İhtiyaç duyduğunuz her an yanınızda olmaktan memnun olduğumuzu belirterek bizlerle iletişim halinde olmanızı rica ederiz.

"<yoastmark

Bayındır’da Çoklu Çekici

Şirketimiz sizlere en kaliteli ve güvenceli hizmeti sunuyor. Bu sayede araç taşıma ve kurtarma firmaları olarak ilk sırada yer alıyoruz. Tüm araçlarınıza aynı kalitede ve güvencede Bayındır çoklu çekici hizmeti sunuyoruz. Her araç için alanında uzman eğitimleri alan ekip arkadaşımız özel olarak hizmetinize sunulmaktadır. Buradan Bayraklı Çekici firmamızı da inceleyebilirsiniz

Araç Taşıma Fiyatları

Ayrıca aracın modeline ve arızasına göre çekici ücretleri farklılık göstermektedir. Piyasa üzerinde bulunan en uygun fiyatları sizlere sunuyoruz. Araç durumunuzu, modelinizi ve arıza sebebinizi bizimle paylaşmanız durumunda sizlere en güvenli ve uygun fiyatlı hizmeti sunuyoruz.

• Uzun yıllardır sizlere hizmet veren Bayındır firmamız gelişen teknolojiye uygun olarak yeni araçlarımız ile imdadınıza yetişiyoruz. Özellikle atılan konuma en kısa sürede ulaşıyoruz.
  • Ekibimiz sürekli gelişmekte ve tüm yollara hâkim olan uzman kişilerden oluşmaktadır.
  • Bunun dışında gerekli tüm eğitimleri ve belgeleri bulunan çekici ekip üyelerimiz gerektiğinde belgeleri size ibraz edebilmektedir.
  • Bayındır çekici ile sizlerle birlikte olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu mutluluk her zaman beraberce yaşamaya devam edecektir.

Çekici hizmetlerimiz ile araçlarınızda meydana gelen hararet, lastik patlaması, çamura batma, kara saplanma, kaza, motor sorunları, cam kırılmaları gibi tüm sorunlarınızda görevlilerimiz yardımınıza koşmaktadır. Araçlarınızı ve sizi kurtararak güveni bir şekilde gitmek istediğiniz yere bırakıyoruz. En önemlisi ani olarak yaşayabileceğiniz tüm sorunlarınızda sizlere yardımcı olmanın gururunu taşıyoruz. Ayrıca motosiklet nakliyesi firması olarak da bizler iki tekerlekli araçlarında arızalarına koşuyoruz.

Bayındır Kurtarıcı Çekiciler

Bayındır kurtarıcı çekici müşterilerine yardım edeni güler yüzlü hizmet veren firmadır. Bu sektörde 20 yıla yakındır bulunmaktayız. Bunun dışında Kamyon araç çekici  ve kurtarıcı olarak bizler her daim müşterinin yaşadığı sorunu çözmekte kalmayız onların akıllarına Çakan firması olarak kalırız.

Bugün olmadık durumlarda rahatsızlık geçirdiğimizde ambulansa ihtiyacımız varsa aynı şekil arabalarında çekiciye ihtiyacı vardır. Unutmayın yapılan işin dikkatli olması her zaman önemlidir. Neden mi? Çünkü dengesiz yapılan yükleme aracın devrilmesine neden olabiliyor. Hatta yokuş yukarı yapılan yüklemelerde aracın  kamyonetten ağır olması onun kaymasına neden olabilmektedir. İlk aradığınızda soracağınız soru ücret değil belge olmalıdır. Bunun haricinde bugün çekici firmasında gerekli en önemli belge Yıldızlı K1 belgesidir. Gerekli tüm sorunlarınızı sayfamızdaki Bayındır iletişim numarası üzerinden arayarak sorabilirsiniz.

Bayındır Oto Kurtarıcılar

Bayındır Oto Kurtarıcı Firması

Kurtarıcı ile Zamandan Tasarruf

Bayındır çekici her alanda her saat hizmet vermektedir. Çünkü bizler bugün İzmir sanayi sektörünün öncüleri kurucularından olan  dededen toruna hizmet vermekteyiz. 9 aracıyla geniş filosuyla Ege’nin en büyük 7/24 yol yardım ve İzmir en yakın çekici hizmeti veren şirketleri arasında yer almaktadır. Siz bizimle iletişime geçtiğiniz andan itibaren whatshapp yada telefondan konumunuz alıyoruz. Ayrıca size yakın olan aracımız gönderimini sağlıyoruz. Yaşadığınız çekici sorunu daha fazla uzatılmadan çözümü odaklı çalışıyoruz.

Çalışma Saatlerimiz

Çalışma saatlerimiz gece ve gündüzdür. Sizlere her saat dedik gece verilen hizmetimizin de, gündüz verilen hizmetimizin de fiyat tarifesi eşittir. Bu nedenle bizler çekici işimizde fırsatçılığı değil kaliteyi hedefliyoruz. Tarayıcı üzerinden numaraları değil bizleri aramayı hedeflemenizi tercih etmenizi istemişizdir.

Ayrıca Akü Takviyesi, Mazot Yakıt Takviyesi gibi hizmetleri sunuyoruz. Özellikle en belirgin özelliğimiz her türlü vasıtaları çekebilmemizdir. Çekici ile bunlardan birinin çekilmesine ihtiyacınız varsa adresi biliyorsunuz.

Bu Zamana Kadar Neler Taşıdık

Çadır Tente Karavan Branda Raf
Kabin Platformlar Terminal Çekici Vinç Motoryat
Motosiklet Motor
Yukarıdaki tabloda oluşturduğumuz liste ise Balçova çekici ve taşıma firması olarak sunduğumuz çeşit ve türlerdir.

Bayındır’da Hizmet Verdiğimiz Mahalleler

Bayındır çekici hizmet verdiğimiz mahalleler ve semtler;

Alankıyı Mahallesi Alanköy Mahallesi Arıkbaşı Mahallesi Atatürk Mahallesi Balcılar Mahallesi
Bıyıklar Mahallesi Buruncuk Mahallesi Camii Mahallesi Çamlıbel Mahallesi Çenikler Mahallesi
Çiftçigediği Mahallesi Çınar Mahallesi Çınardibi Mahallesi Çırpı Mahallesi Cumhuriyet Mahallesi
Demircilik Mahallesi Dereköy Mahallesi Dernekli Mahallesi Elifli Köyü Ergenli Mahallesi
Fatih Mahallesi Fırınlı Mahallesi Gaziler Mahallesi Hacı Mahallesi İbrahim Mahallesi
Hasköy Mahallesi Karaveliler Mahallesi Kızılcaağaç Mahallesi Kızılcaova Mahallesi Kızılkeçili Mahallesi
Kızıloba Mahallesi Kurt Mahallesi Lütuflar Mahallesi Mektep Mahallesi Mithatpaşa Mahallesi
Necati Uza Mahallesi Orta Mahallesi Osmanlar Mahallesi Pınarlı Mahallesi Sadıkpaşa Mahallesi
Sarıyurt Mahallesi Söğütören Mahallesi Tokatbaşı Mahallesi Turan Mahallesi Turan Mahallesi
Yakacık Mahallesi Yakapınar Mahallesi Yeni Mahallesi Yenice Mahallesi Yeşilova Mahallesi
Yusuflu Mahallesi Zeytinova Mahallesi

Hizmet verdiğimiz Bayındır’da bulunan cadde, sokak ve köyler ise;
Havuzbaşı Balcılar Gaziler Yakapınar Çıplakköy
Tokatbaşı Kapınar Boğaziçi Park Sokak Orta Sokak
Yeşilova Kazım Dirik Caddesi Bahçeli Evler Yenice Kuyu Sokak Mehmet Akif Caddesi
Cumhuriyet Hasköy Hacı Ahmet Alankıyı Küme Evleri
Fevzi Çakmak Çırpı İstasyon Göçmen Mustafa Kemal Atatürk
Ülkü Yeşilçam Mahmut Şevket Paşa Gül Çıkmazı Yeşilova Köyü
Köprü Başı Sokak Beylik Çayır Kurtuluş Kuru Oğlu Sokak
Bahçe Kahve Turan Caddesi Çınarlıdere Mustafa Sokak Uzun Çarşı
Dere Atatürk Caddesi Pamuk Pazarı Cambazoğlu Çamlık
Aktaş Çınardibi Balcılar Köyü Bayındır Merkez

Sosyal Medyada Bizi Takip Etmek İster misiniz?

Bayındır oto çekici ve oto kurtarıcı sizin her zaman yanınızdadır.